dinsdag 15 juli 2014

Wat te doen op een leuke zomerdag

Iedereen heeft het vast wel eens in zijn of haar vakantie. Al je vriend(inn)en zijn op vakantie of iets anders doen maar jij verveelt je echt kapot. Ik heb een vreselijke hekel aan zulke dagen maar hellaas elk jaar heb ik toch weer minimaal een zo`n dag.  Vandaag plaats ik een artikel waarin staat wat je op zulke dagen kunt doen.




Als eerste vind ik het altijd leuk om een leuke diy te doen, dit heb ik ook al bij verveeltips gezet maar ik herhaal het nu opnieuw. Je kunt bijvoorbeeld een oud shortje pimpen of er zelfs eentje maken van een oude broek.

Wat ook leuk is is om iets te gaan doen met je broertje of zusje. Als je die hebt. Er is vast wat leuks te verzinnen om te gaan doen samen. Als het echt warm is kunnen jullie bijvoorbeeld gaan zwemmen etc.

Je kunt ook zelf een lekker ijsje maken. Op internet zijn heel veel recepten te vinden. Van gezond tot ongezond ijs het staat er allemaal

Ook kun je eens gaan sporten, dit vind niet iedereen een goede tip maar ik wel. Zelf vind ik het best fijn om bijvoorbeeld een stukje te skeeleren.

Schoolspullen voor volgend jaar pimpen is ook leuk. Koop bijvoorbeeld een agenda bij de action en versier die. Dit is best leuk en het dood de tijd.


Ik hoop dat jullie wat aan deze tips hebben gehad.

Liefs,
Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten