zondag 13 juli 2014

Omdat ik me verveelde zat ik wat op sites te kijken. Opeens bedacht ik dat een artikel over make-up wel leuk zou zijn. Later vond ik ook nog wat andere artikelen. Deze artikelen heb ik opgezocht op de site van kruidvat en de site van de action. Sommige producten zijn in de aanbieding, en sommige niet.




De eerste 3 make-up producten zijn nagellakjes. Ik vind de eerste en de derde een hele mooie kleur. Alleen het lastige aan essence vind ik altijd het dikke kwastje. Hierdoor kan je niet echt nailart op je nagels maken. Verder vind ik het altijd wel handige nagellak. De kleuren zijn ook altijd mooi. Alleen soms valt de kwaliteit wel tegen maar de kwaliteit is er wel op vooruit gegaan. Verder heb ik nog nooit een nagellak van mua lush gekocht dus zou ik niets weten over de kwaliteit van dit product. Wel vind ik de kleur mooi en de prijs valt ook niet tegen. Ik ben van plan om deze te kopen. Je koopt deze nagellak bij de kruidvat.


Deze 2 producten komen van de action. Beide heb ik ze gekocht alleen de kwasten die ik kocht waren zwart en de oogschaduw die ik kocht was in de blauwe versie. De kwasten vind ik heel handig, vooral de grote die je gebruikt voor de foundation. Die zou ik je dus aanraden, vooral ook omdat ze heel goedkoop zijn. Ook de oogschaduw is niet heel slecht. Alleen het borstje wat erbij zit vind ik niet heel goed daarom heb ik een van de kwasten uit de make-up set die hieronder staat gebruikt daarvoor.

Van deze 3 producten heb ik nog nooit iets gekocht maar die wil ik wel graag gaan uittesten. Ik heb wel eens andere droogshampoo gebruikt maar dat viel me erg tegen. Ik hoop dat deze me niet tegen gaat vallen als ik hem misschien ga kopen. Ook krijg je er een gratis zak drop bij nu, teminst dat stond op de site van kruidvat. Dat is ook de plaats waar je deze 3 producten kunt kopen.


Ik hoop dat jullie wat aan dit artikel hebben gehad, wanneer ik een aantal van deze producten gekocht heb zal ik misschien een review schrijven. 

Liefs,
Anna

1 opmerking: