zaterdag 28 juni 2014

Diy: Kledinghangers

Diy: Kledinghangers maken :)
Vandaag post ik een DIY om kledinghangers te maken. Ik vond het heel leuk om te doen en ik hoop jullie ook.

Wat heb je nodig?
- Een boor
- Een tak
- Eventueel een zaag (Als je tak al op de goede grootte is hoeft dat niet meer)
- Kralen (Ik heb strijkkralen gebruikt)
- IJzerdraad
- Tangen om ijzerdraad mee te knippen en te buigen.
- Meet lint 

Stap 1: Zorg dat de tak op de goede grootte komt. Ik heb ze allebei ongeveer 40 centimeter gemaakt. Het kan er wat van af wijken maar ze moeten natuurlijk niet te lang of te kort zijn.







Stap 2:  Meet de lengte van de tak op en boor op de helft een gaatje.







Stap 3: Knip een stuk van het ijzerdraad af en buig hem net zoals op de foto zodat er een haakje in
komt waarmee je de kledinghanger op kunt hangen. 





Stap 4: Rijg je kraaltjes eraan en doe de onderkant van je ijzeren hanger in het gaatje wat je hebt
gemaakt in de stok.  Draai nu de onderkant van het ijzerdraad om de stok zodat de kraaltjes er niet af kunnen.





Nu is je kledinghanger af en kun je hem gebruiken. Opnieuw sorry voor de slechte kwaliteit van sommige foto's. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Ga jij deze diy maken?

Liefs, 






2 opmerkingen: