vrijdag 27 juni 2014

10 verveeltips

Als je vakantie hebt is er altijd wel een dag waarop je je vreselijk verveelt, te minste zulke dagen heb ik. Vandaag heb ik zo'n dag. Daarom dacht ik, laat ik op mijn blog hier een stukje over schrijven.

Tip 1: Ga dingen uitproberen met je make-up, je kunt bijvoorbeeld filmpje op youtube opzoeken en het proberen na te doen met je eigen make-up. Wie weet komt er wel een leuke look uit.

Tip 2: Probeer een verhaal te schrijven. In een verhaal kun je al je fantasie kwijt, het kan zo lopen als jij het wilt.

Tip 3: Zoek een leuke diy op internet en maak het.

Tip 4: Organiseer je slaapkamer. Op internet staan veel filmpjes en nog veel meer andere dingen waarin andere mensen dit ook doen.

Tip 5: Ga je nagels lakken. Je kunt hiervoor Nailart tutorials opzoeken op bijvoorbeeld youtube.

Tip 6: Kijk een leuke film. Er zijn verschillende sites waarop je gratis films kunt kijken. Bijvoorbeeld op www.watch.to 

Tip 7: Tekenen is ook heel leuk. Ookal kan je het niet, dat maakt niet uit. Op www.dragoart.com staan heel veel leuke tekeningen die je stap voor stap kunt maken. Het enige wat je nodig hebt is een gum, een potlood en een papiertje.

Tip 8: Bel een vriendin en ga samen winkelen :)

Tip 9: Heb je een camera of telefoon waarmee je foto's kunt maken? Ga naar buiten en fotografeer een aantal dingen.

Tip 10: Het is ook heel leuk om een taart te bakken. Zoek op internet een leuk resept, ga naar de supermarkt om alle producten te kopen (Als je ze nog niet in huis hebt) en bak een taart. Hebben jullie geen oven, of doet de oven het niet? Er zijn ook veel taarten die je niet hoeft te bakken maar die alleen maar in de koelkast hoeven te staan.

Ik hoop dat je wat aan deze verveeltips hebt gehad.


Wat doe jij altijd als je je verveelt?

Liefs,

1 opmerking: