maandag 7 juli 2014

Outfit inspiratie.

Hoi iedereen,
Vandaag plaats ik een artikel met 3 leuke outfit's.  Misschien kun je hier inspiratie uit halen. Deze heb ik gemaakt op polyvore. Dat is een hele leuke site waarop je allemaal kleding bij elkaar kunt zoeken en hier setjes van kunt maken.





Dit is de eerste outfit.
Ik vind dit een hele schattige look.  De kleur die ik het meeste heb gebruikt is mint groen, dat heb ik gecombineerd met goude sieraden en een wit tasje met een gouden detail.


De tweede outfit
Dit is een, vind ik, stoere zomer outfit. Zo'n tuinbroek vind ik echt leuk. Misschien wil ik hem ook nog een keer gaan kopen 

De derde outfit
Deze outfitt vind ik heel sportief, dit komt eigenlijk vooral door het shirtje.

Ik hoop dat jullie misschien wat inspiratie hebben gehaald uit deze oufit's

Tot de volgende keer,

x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten