maandag 7 juli 2014

Diy: Krijtbordje



Hoi iedereen,
Eigenlijk moest ik dit bericht gisteren plaatsen maar perongeluk had ik op opslaan gedrukt in plaats van op publiceren. Nouja, sorry.

Vandaag heb ik voor jullie een, vind ik, leuke diy. Het is een soort krijtbordje wat ik heb gemaakt van een fotolijstje. Wat je nodig hebt? Een oud fotolijstje (Er hoeft zelfs geen glas meer in te zitten), [Schoolbord]verf, een dun plankje op de maat van het fotolijstje (zodat je het in het foto lijstje kan stoppen.





Stap 1: Verf het plankje met de verf en laat het drogen. Het is handig om meerdere lagen te doen als de verf niet goed dekt.

Stap 2: Haal alles uit het fotolijstje en doe het plankje erin



Stap 3: Nu kun je nog dat achterschotje erachter doen zodat je hem neer kunt zetten.

Dan kan je schrijven :)


2 opmerkingen: