woensdag 25 juni 2014

Mijn top 5 zomernummers.

Hallo Allemaal, 

 Vandaag schrijf ik op mijn blog een stukje over hele vrolijke zomernummers. Ik vind het altijd  erg leuk om naar stukje liedjes te luisteren in de zomer omdat ik er gewoon heel erg vrolijk van wordt. 

Op nummer 5 heb ik het liedje You belong with me gezet van Taylor Swift. Dit liedje heb ik erbij gezet omdat ik het een heel mooi liedje vind en ik er altijd heel erg vrolijk van wordt.

  Op nummer 4 zet ik het liedje Music Feels Better van Selena Gomez. Het komt uit het Album Stars Dance van Selena Gomez. Ik vind dit ook echt een heel vrolijk en leuk liedje.Verder kan ik ook veel andere liedjes uit dat album van Selena Gomez aanraden. 

 

Op nummer 3 zet ik het liedje Dirty Love van Cher Lloyd. Ik vind dit een heel leuk liedje omdat het opnieuw heel erg vrolijk is.  Ik ben erg fan van Cher Lloyd omdat ik vind dat ze gewoon heel erg goed kan zingen. Ik word altijd heel erg vrolijk als ik haar liedjes luister.
Op nummer 2 zet ik het liedje Firestarter van Demi Lovato ik vind dit liedje erg mooi gezongen door Demi Lovato en verder vind ik het ook een leuk en opnieuw vrolijk liedje

Op nummer 1 zet ik een liedje van Cher Lloyd. Ik word erg blij van dit liedje en vind het altijd geweldig om deze te luisteren. Ik hoop dat jullie dit ook vinden. Het liedje wat op nummer 1 staat is Alone with me van Cher Lloyd.Het komt uit het album Sorry I´m Late en ik raad heel dit album aan omdat het gewoon een erg mooi album is.  

Dit was mijn post over mijn top 5 liedjes voor de zomer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Wat is jou top 5 zomernummers? Plaats maar een reactie!

Liefs, 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten