vrijdag 11 juli 2014

5 leuke recepten om te proberen dit weekend


 
Het weekend staat weer voor de deur en helaas zal het vast wel weer gaan regenen. Buienradar geeft zondag 99% op regen. Op zulke dagen weet ik nooit wat ik moet doen. Daarom heb ik voor jullie 5 leuke recepten opgezocht. Ik vind het altijd leuk om zulke recepten te maken en ik hoop jullie ook.



Ik heb 3 gezonde recepten opzocht en 2 minder gezonde. 

Recept 1: Een ontbijt smoothie. KLIK HIER voor de link 



Recept 2: Taart zonder over KLIK HIER voor de link 



Recept 3: Zelf ijs maken KLIK HIER voor de link



Recept 4: Gezonde koekjes bakken? KLIK HIER voor de link


Recept 5: Gezonde pannenkoekjes bakken? KLIK HIER voor de link

Ga jij een van deze recepten proberen of heb jij zelf nog een (gezond en) lekker recept? Plaats het in je reactie :)

Liefs,
Anna

1 opmerking:

  1. Bedankt! Ik zoek in mijn vakantie altijd naar dit soort receptjes!

    Posting-cats.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen