woensdag 9 juli 2014

5 haarstijlen met een bloem.

Hoi iedereen,
Vandaag plaats ik een artikel waarin je kunt zien wat je allemaal kunt doen met een bloem voor in je haar. Ik heb de bloem gekocht bij wibra.



De eerste manier is 2 plukjes pakken en die samen op de achterkant van je hoofd vastmaken met de bloem
Bij de tweede moet je een plukje van je haar naar achteren kammen en die dan vastmaken met de bloem. Bij mij zag dat er zo uit
De derde optie is gewoon een vlecht maar dan heb ik aan het elastiekje de bloem vastgemaakt

Bij de vierde heb ik een soort rommelknot gemaakt en aan de zijkant van mijn hoofd de bloem bevestigd. 

En bij de vijfde optie heb ik een zijstaart gemaakt en opnieuw heb ik de bloem vastgemaakt aan het elastiekje.

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden
Gaan jullie ook een keer een van deze haarstijlen namaken? 



2 opmerkingen:

  1. Super cute! De eerste en laatste manier vind ik het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen