vrijdag 4 juli 2014

Revieuw: Miss Sporty Fabulous Lash mascara

Hoi iedereen,
Sorry dat ik gisteren niks heb geschreven, gisteren had ik best wel een drukke dag. Mijn oma is gisteren geopereerd aan haar ogen en ik had mijn diploma uitreiking. Maar vandaag plaats ik wel weer een [hopelijk] leuk artikel. 

Ik ben vanochtend naar het dorp geweest voor mijn moeder en ben ook nog even langs de drogist gegaan. Daar zag ik een goedkope mascara liggen. Ik besloot deze voor jullie te testen.

Op de verpakking staat: Sculpts every lash for a wide eyed look dit betekend in het Nederlands Vormt elke wimper zodat je ogen wijder lijken. Ik ga testen of dit waar is. 

Het borstje is best dun, ik gebruik zelf liever een  dik borstje maar toch ging ik proberen de mascara op te doen met dit borstje. 


Dit zijn mijn ogen zonder de mascara

Ik deed een laagje van deze mascara op 

Ik vond deze mascara best wel mooi staan. Hij is gelukkig ook niet klonterig ofzo. 

Met €1,99 vind ik deze mascara best goedkoop. Ik heb hem gekocht bij de drogist.

Ik raad deze mascara aan.

Wat vonden jullie van dit review? Kan ik iets beter doen? En moet ik dat vaker doen?
 Tips zijn welkom. 

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten